مرگ آتش نشان هرمزگانی در حین عملیات نجات 



آتشیار سوم فواد اورنگی در حین عملیات نجات فردی   در عمق چاهی  ۱۲۰  متری  منطقه هشت‌بندی میناب دچار حادثه شد. این آتش نشان ۳۷ ساله در روز تولدش جان سپرد.
     
      
به گزارش صبح ساحل، مسوول  روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس  گفت:  ساعت ۲۰ و ۳۰  روز گذشته  به  ۱۲۵ اطلاع داده شد که  فردی   در چاه کشاورزی  به عمق ۱۲۰ متری در  روستای امیرآباد منطقه توکهور و هشتبندی  میناب  گرفتار شده است ،  تیم شش نفری  نجات سازمان آتش نشانی بندرعباس  به محل مورد نظر  اعزام  شدند .سیروس غیبی در گفت و گو با خبرنگار صبح ساحل ادامه داد: ساعت حدود  یک بامداد امروز  امدادگران آتش نشان به محل رسیدند و فواد اورنگی به عمق چاه رفت تا مرد  گرفتار شده حدود ۴۰ ساله را نجات دهد اما متاسفانه حین عملیات جان خود را از دست داد.  وی با بیان اینکه آن فرد  از تبعه افغانستان که در عمق  چاه مشغول به کار بوده  دچار حادثه شده و جان خودش را از دست داد ،  جزییات و علت این حادثه را در دست بررسی خواند. 
   گفتنی است : پیکر این شهید پس از بیرون آوردن از چاه به سردخانه بیمارستان حضرت ابوالفضل شهرستان میناب انتقال داده شد. فواد  اورنگی  متولد  ۳۰شهریور ۶۵  از سال ۹۵ در آتش نشانی بندرعباس مشغول به فعالیت  بوده است . از وی دو فرزند پسر  ۲ ماهه و ۶ ساله  به یادگار مانده است
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها